05 september 2008

Patetisk.

Känner att jag blivit dålig på att skriva här.
Men just nu händer det inte så mycket i mitt liv.
Dagarna flyter förbi genom att kolla på Grey's anatomy hela dagarna.
Så mycket mer gör jag tyvärr inte.
Förutom att diska, vika tvätt, dammsuga, laga mat och såna saker.

Nu har jag börjat vända på dygnet också vilket inte är så lyckat kanske.
Somnade väl vid 4 inatt och sov till 12.30.

Det finns så mycket jag skulle vilja ha sagt men som jag inte orkar hålla på att dra upp och gnälla om så därför håller jag allt för mej själv.
Det kanske är en av anledningarna till att jag inte skriver så mycket också.
Hade varit jätte skönt att bara vräka ur sej allt jag har inom mej men så tänker jag på att det är fler än jag som kan läsa det och då ger jag upp den tanken.

Just nu skulle jag vilja att det vore sommar igen.
Då skulle jag vilja åka iväg till Ryvenäs och sola och bada och slippa tänka på allting.
Istället för det får jag gömma mej i serier, ta mej in i deras liv och glömma mitt eget.
Sorgligt.

Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

mig kan du prata med iaf :)

DeadSilent sa...

Tack :) Detsamma!