07 september 2008

Dröm.

Korsordslösandet slutade med att jag somnade i soffan.

Jag drömde massa lustigheter.
Jag kommer bara ihåg delar av alltihop.
Som att jag cyklade till en av trappuppgångarna på Prästgårdshöjden i Gamleby för jag skulle till någon.
Så var det någon som satt upp min cykel på andra våningen när jag kom dit.
Sen helt plötsligt vet jag inte vart jag var men det var någon idiot som hade tagit ut massa spån ur Pluppens bur och möblerat om, jag blev förbannad och började skrika på den personen.
Och sen från ingenstans dyker jag upp i en bil.
Då åker jag med Toves mamma och min pappa som skjutsar Tove och mej till något ställe där vi ska möta klassen.
Så när vi kommer dit packar vi ut tält och allt möjligt som vi tagit med oss.
Så träffar jag Agnes men det kommer jag inte ihåg så mycket av förutom att hon hade lite väl häftig urringning kanske.
Och jag börjar yra om att en psykopat är ute efter mej vid namn Derek och jag heter tydligen Peyton, så drömmen slutade med one tree hill på något sätt.

Drömmar måste vara bland det bästa som finns :)

Nu ska jag antingen se på Grey's anatomy eller spels sims.

Over and out.

Inga kommentarer: