18 augusti 2008

Väskan.

Då var det måndag och man är själv hemma som vanligt.
har väl planerat att dammsuga, byta sängkläder och lite annat idag.
Men det har ju varit planerat i några dagar nu och än så länge har det inte hänt något.
Eller jo disken har försvunnit men det är inte tack vare mej :/
Jag bara sitter hela dagarna och kollar på one tree hill.
Fastnat i den rutinen.
Förhoppningsvis blir det annat idag.

Om inte annat på torsdag för då ska jag på jobbintervju!
Tanken var att Agnes och jag skulle ta buss dit och då hade det blivit att få vänta 1 ½ timme tills jag skulle dit.
Men nu blev det så att Andreas tar mej dit och mamma följer nog också med :)
"Väskan" here I come.
Undrar om dom bara säljer väskor.

Myran går omkring och piper efter tonfisk.
Synd för henne för just nu är det bara kattmat som erbjuds.

Nej nu ska jag springa vidare.

Over and out.

Inga kommentarer: