15 augusti 2008

Blomma.

Var på Netto en sväng igår.
Blev inte så nöjd med mina inköp, iallafall inte två av dom.
Köpte tuggummi som smakar äckliga halstabletter, var nog dom sämsta jag kunde få tag i.
Sedan köpte jag en yoghurt som verkade jätte god, melon/hallon, hur gott låter inte det?
Men så gott var det inte, den gick ju att få i sej men det finns ju klart bättre.

Idag är Fredrik hemma, han har tagit en semesterdag :)
Men än så länge har han inte ens gått upp ur sängen.
Synd att han har sånt problem med sin rygg nu och att vi inte har pengar annars hade vi kunnat bowla idag, men det får bli någon annan dag.

Spelade lite Guitar hero 2 igår. Det var ju lite halvers.
Det var ju inte så svårt att få fem stjärnor på låtarna på medium iallafall.
Medium var nästan som easy är på 3:an, fast låtarna blev lite roligare när man kom lite längre.

Nu har jag iallafall fixat så Pluppen kan ha vattenflaskan istället för en skål med vatten.
Och hon är så duttig för jag har sett att hon dricker iallafall :)
Däremot kan hon inte ha något hjul att springa i nu för där man ska fästa hjulet sitter vattenflaskan för hålet där vattenflaskan egentligen ska sitta sitter alldeles för högt upp för henne.
Så när jag får pengar får jag köpa ett sånt hjul som är ståendes istället.

Nej nu får det väl bli lite One tree hill.

Over and out.

Inga kommentarer: