14 augusti 2008

Jobb.

Då sitter man här vid datorn som vanligt.
Men för en gångs skull har jag gjort något vettigt här.
Jag har faktiskt sökt två jobb.
Men inte här i Västervik för här finns ju ingenting.
Utan jag har sökt två jobb i Oskarshamn.
Deltidsjobb bara för jag tror det vore bäst för mej att börja med.
Det ena är i en butik som heter Väskan och det andra på ett café.
Jag har kollat upp busstider och det finns det ju gott om plus att båda jobben ligger nära resecentrum så det är bra.
Nu får man väl bara hoppas på att dom hör av sej.

Igår kollade jag klart på tredje säsongen av Criminal minds.
Tacka faan för att det börjar nu i september igen :)
Så jag hade lite panik igår och visste inte vad jag skulle börja på för ny serie, för man måste ju alltid ha en serie att följa, men jag gav mej på One tree hill igen iallafall.
Testade den serien en annan gång men gav upp den men ska inte ge mej den här gången.
Har halva första säsongen av Life att kolla på också, här finns det resurser.

Blev Guitar hero i går kväll också.
Fredriks bror tycker att jag ska försöka få fem stjärnor på alla medium låtar och nu börjar det bli lite knivigt, har fem låtar kvar tror jag plus alla bonuslåtar.

Gjorde tonfisksallad igår med färsk pasta, det var ju riktigt gott, synd bara att jag var för slö för att orka spara det som blev över.
Blev mer än hälften kvar men jag slängde det, hade varit gott att ha nu.
Men jag får väl äta äckelmackor sedan istället.
Köpte något bröd på högö som såg gott ut men det var ju så torrt och hemskt så det är inte klokt.
Smakar knappt som bröd.

Nej nu när jag har varit så duktig och sökt två jobb så tycker jag att jag kan få kolla vidare på One tree hill :D

Over and out.

Inga kommentarer: