12 augusti 2008

Bowling.

Då var man hemma igen, ganska trött nu.

Igår fixade Andreas och jag lite med dammen men den blev inte klar :D
Sedan åt vi jätte god mat, fläskfilé, potatis och någon god sås som Andreas mixtrat ihop själv.
Hade kunnat ta ett glas och bara dricka sås för den var så god.
Men det gjorde jag ju inte.
Efter maten begav vi oss ner till Gamleby och brummade iväg med båten.
Blev lite fiskning med öl och cider till det.
Båt, alkohol och inga flytvästar ska visst inte vara någon bra kombination men det funkade.
Men fisk blev det inga.
När det blev för mörkt för att vara ute med båten satt vi oss i bilen och lyssnade på musik.
Det är en Anna och Andreas special att göra det :)
Något som också verkar bli en standard är att jag skiter utomhus när Andreas och jag festar.
Sist blev det i Linköping vid en teater och igår blev det nere i hamnen ^^ Mysigt.

Idag har det varit den stora bowlar dagen!
Första gången jag spelar bowling.
Jag förlorade men det skiter jag i för jag fick en strike iallafall :)
Roligt var det också.

Jag skulle vilja fixa med Pluppens bur men jag vet inte hur jag ska göra.
Skulle vilja bygga upp så hon får som en andra våning eller något där matskålen kan stå och så jag kan börja använda flaska istället för skål till hennes vatten.
Och sedan göra lite roligare i buren.
Jag har iallafall plockat med mej några stenar hem som jag ska ha i buren så hon kan klättra lite.
Får se vad jag mer kommer på.

Over and out.

Inga kommentarer: