10 augusti 2008

Blå fiskar.

Idag har det varit ännu en såndär dag då det bara blivit Criminal minds hela dagen.

Igår var Fredrik och jag hos Dagge tillsammans med några fler.
Det var trevligt.
Det blev lite drickande, vet inte allt jag smakade, olika whiskey, något som smakade lakrits, något som smakade kaffe, något som smakade after eight, någon alkoläsk som bara smakade rom och något annat som smakade godis osv.
Det som smakade godis var väl det enda som var gott.
Sedan bjöd Dagge på potatisgratäng och kräftor men det tackade jag nej till, det är inte min grej direkt.
Blev även lite guitar hero och lite annat.
Men Fredrik och jag gick hem när Dicken somnade i Dagges säng, Tony i soffan och och Dagge la sej i soffan.

Imorgon ska jag till Andreas.
Den här gången kanske dammen blir klar, det vet man ju aldrig :)
Och på tisdag ska vi iväg och bowla, hjääälp :/
Har aldrig bowlat någon gång, läskigt.

Mensvärk är sköna grejer det.
Mår illa..

Har inte blivit att uppdatera här på ett tag.
Har inte varit på hugget, inte riktigt känt för någonting förutom att stänga in mej i mina serier eller enbart i mitt eget huvud.
Och just nu har jag ångest bara för att jag inte vet vad jag ska göra.
Det känns ju nödvändigt.
Känner mej orolig i hela kroppen.
Men det är nog mensen som spökar skulle jag tro.

Blir nog att lägga sej nu och lösa korsord och försöka stänga av hjärnan helt.

Over and out.

Inga kommentarer: