20 augusti 2008

Fizzy.

Just nu mår jag inte så bra fysiskt.
Jag har problem med andningen och huvudvärken är här i vanlig ordning.
Jag är darrig och mitt hjärta slår för fort, beror väl på nervositet, bricanyl, dåligt med matintag och faan vet allt.
Och bli yr i huvudet bara av att göra sej i ordning verkar rätt larvigt.

Men men..
Vad jag har planerat idag är att åka till mamma för att försöka tänka på annat.
För imorgon ska jag på jobbintervju och det känns lika hemskt som att läsa muntligt inför massa folk eller gå till tandläkaren.
Alltså en sån sak jag vägrar göra.
Men nu går det inte att vägra för så länge jag inte gör det får jag aldrig ett jobb.
Och efteråt kommer jag sväva på moln av lättnad för skulle jag inte göra det skulle jag få ångest istället.
Det jag är mest livrädd för är "Så berätta lite om dej själv"
Det borde vara det lättaste av allt men det skrämmer mej.
Den meningen ekar i mitt huvud hela tiden och jag hittar inget svar på den.

Jag har lite tur iallafall som slipper åka till Oskarshamn ensam, har ju iallafall mamma och Andreas med mej, helst hade jag velat sitta i knät på mamma när jag ska på intervjun :P

Om jag får jobbet, vilket inte är troligt, men iallafall, då får faan Fredrik köpa en parfym åt mej.
Fast iofs om jag inte får jobbet så kan han ju också köpa en parfym åt mej som tröst.
För igår var Agnes och jag en sväng på stan och på Åhléns testa vi en parfym som heter Fizzy och den var ju inte att leka med.
Lukten satt i hela kvällen igår, mmmm.

Gah!

Over and out.

Inga kommentarer: