22 augusti 2008

Bollspel.

Torsdagen är över.
Det gick väl bra på jobbintervjun.
Men jag tror inte jag får jobbet.
Det var 30 stycken som hade sökt det så antagligen tar hon någon som bor i Oskarshamn istället.
Får veta senast söndag iallafall.
Efter intervjun åt Andreas, mamma och jag på något fik.
Tugga i oss varsin skink- och räksmörgås, det var inte helt fel.

När vi kom hem till Andreas sedan hyrde vi släp, rensade ut boden och körde till tippen.
Sedan åkte vi till Tättö och tog utemöbler (7 stolar och 1 bänk), lastade av det i trädgården och åkte och lämnade släpet.
Sedan blev det lite cider/öl drickande i vanlig ordning och så målade vi 2 av stolarna och bänken i vitt.
Så fick Felicia några leksaker från Tättö när vi var där.
Det var två små rack som såg ut som pingisrack och två bollar till det.
Det hade Eva och jag roligt med i går kväll :D
Var nästan som att spela badminton fast ändå inte.
Osv osv :D

Nu ska jag och Andreas ner till Gamleby en sväng för att handla.
När vi kommer tillbaka ska Andreas börja laga mat.
Han ska göra den maten han bjöd på sist jag var här.
Den såsen som var så jävla god :D
Mamma och pappa ska även komma hit och äta.

Babbel babbel, vem bryr sej?
Vet inte om det jag skriver ens hänger ihop.

Over and out.

Inga kommentarer: