08 juli 2008

Trött i fötterna.

Det blev ingen diskning igår utan jag gick till Agnes istället och snackade lite skit och rökte.

Och idag har Agnes och jag varit på ÖB.
Där köpte jag lite smått plock.
Sedan gick vi till Cheapy och köpte balkongmöbler som Agnes skulle ha.
Det släpade vi hem på min cykel, funkade perfekt.
Förstår inte vad man ska ha bil till när det finns cykel ^^

Så byggde vi ihop balkongmöblerna, tog en rökpaus och gick sedan till Netto en sväng.
När jag kommit hem så tugga jag i mej några mackor och planerade att titta på film men jag blev för rastlös så jag ställde mej och diskade.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu.
Om jag ska orka byta kattsand i kattlådan eller om jag ska fixa i våra skåp i köket.
Byta lite plats på glas och sånt och ställa allt man använder längst ner så det är mer lättåtkomligt.
Eller om jag ska lägga mej och slappa lite med korsord.
Är trött i fötterna nu efter allt spring men lägger jag mej så tror jag att jag kommer vara för rastlös för att ligga där och glo när jag vet att det finns saker att göra.

Får se hur det blir.

Over and out.

Inga kommentarer: