14 juli 2008

Skräpmat.

Kanske dags att skriva något här igen.
I helgen blev det ju lite sprit och bakfylla.
I fredags var det kul, full fart hemma his Diener.
Var inte hemma förrän vid 7 på morgonen och sov sedan till 16.
Lördagen började ju bra hemma hos Agnes men ja :)

Jag känner att helgens mat har varit väldigt bra iallafall.
I fredags blev det både pizza och mc donalds, lördag åhmans och igår pizza igen.
Mamma och pappa kanske skulle äta kinamat idag och då skulle man nog kunna följa med :P

Det blir att ta Myran till veterinären snart iallafall.
Men för avlivning eller undersökning vet jag inte.
Jag vill ju få henne undersökt men det är ju pengarna alltså.
500:- bara för undersökning och mer om hon måste röntkas.
Jaha och sedan då? Då måste dom ju fixa problemet också.
Så ja..elak jag känner mej.

Nu ska jag springa vidare.

Over and out.

Inga kommentarer: