10 juli 2008

Kattmat i hjärnan.

Har precis fixat mej lite frukost.
Två mackor, en med skinkost och kalkon på och den andra med kaviar, ost och gurka.
Det sitter ju inte helt fel :)

Var på Netto en sväng och köpte blekningsmedel så det blir att bleka håret senare idag.
Ska snart kolla på en film, Shutter tror jag den hette.

Fredrik ska till bolaget idag till mej.
Han ska köpa en liten kosken och 5 stycken rekordelig cider 7.0.
Sedan har jag lite kosken här hemma också.
Det ska räcka till imorgon och lördag.
Det får det ju bara ta att göra ^^
Imorgon blir det att vara med Andreas och Diener och på lördag med Agnes.

Fredrik ringde till veterinären i morse och det enda dom kunde rekommendera var att blanda i ris eller morötter i kattmaten eller ge henne kokt torsk.
Det finns ju faktiskt någon Friskies kattmat med ris och morötter i.
Ska iallafall börja med att ge henne mindre portioner till en början.
Förhoppningsvis beror hennes kräkningar bara på att vi har bytt kattmat hela tiden och hennes hetsätningar.

Jag har inte lagt upp någon bild här på länge, ser så tråkigt ut utan någon bild men jag har inte orkat ladda batterierna i kameran.
Ska göra det sedan och kanske att det kan bli en bild på mej efter att jag blekt håret.
Får väl se, det är ju inget att hoppas på.

Over and out.

Inga kommentarer: