09 juli 2008

Besök.

Nu har mamma och pappa precis åkt hem.
Dom dök upp med frallor och grejer.
Så det blev att äta ännu en frukost ^^

Pappa satt upp spröt och grejer till periennerna medans jag fixade med fikat.
Sedan tog vi en sväng upp till Rusta för att lämna tillbaka felköp av dammsugarpåsar.
Men dom hade inte sådana jag behövde just nu så jag fick pengarna tillbaka istället.
Efter det tog vi en sväng till Nordiska.
Jag köpte två tabletter för det kan vara bra att ha.
Det hade varit bra att haft idag när vi var tre som åt för då hade vi bara två tabletter.
Så nu har vi fyra iallfall.
Tog en sväng in till Netto påväg hit igen.
Köpte en sport bh.
Har velat haft det länge nu men det är ju så dyrt men denna kostade 50:-
Får se om det är något att ha.

Kanske skulle se på film nu, annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Har inte ork till så mycket annat och det finns faktiskt inte så mycket annat att göra.
Har 4 tavlor att sätta upp men jag orkar inte hålla på med det just nu.
Frågan är bara vad jag ska se på för film, men det löser sej ju alltid, har några hemma.

Meddelande till Agnes.
Jag vet allt att du var i Rusta trakten idag, jag har en spion efter dej.

Over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

japp de stämmer, jag var på rusta idag :D