20 juli 2008

Skåneland.

Då är helgen över.
Igår var ju för trött för att skriva.
Andreas och jag hade roligt ute på Gränsö i fredags iallafall :)
Vi blev fullte!
Tog en del bilder men inget jag orkar lägga upp.

Så som sagt igår var jag helt slut och det blev inte mycket vettigt gjort alls.
Sov mest igenom dagen.

Imorgon så kommer pappa och hämtar mej så åker vi hem till mamma.
För på tisdag åker mamma, pappa och jag till Skåne till mormor och morfar, även Bosse (min morbror)
Vi blir där hela veckan, så det blir inte att jag skriver något här för jag kommer inte ha tillgång till varken dator eller internet, skönt!
Nere i Skåne blir det att först åka till mormor och morfar.
Sedan på onsdag till Bosse, blir antagligen att åka till Lomma och bada då om det blir fint väder, och kanske även på torsdag.
Pappa och jag ska antagligen tälta när vi är hos Bosse också :)
Sedan åker vi hem till mormor och morfar igen och är där tills vi ska åka hem.
Nu har jag fångat Pluppen på kort!

Fick även en annan spillevink på kort.
Planerade att ha honom som husdjur först också men jag kunde inte få honom tam.

Inga kommentarer: