02 augusti 2008

Korthårig.

Nu är jag hemma igen!
Jag kom hem igår.
Blev borta längre än vad jag trodde att jag skulle vara för jag har varit hos mamma sedan vi kom hem från Skåne i måndags.

I Skåneland har allt varit bra.
Hunnit med både det ena och det andra.
* Spelat beredskap (plump som alla säger här uppe)
* Tältat en gång med pappa och en gång med mamma.
* Varit hos Bosse (min morbror)
* Varit på Kopparhatten (naturreservat)
* Varit i Malmö
* Varit i Lomma och solat och badat.
* Fått 2 tröjor och ett par byxor av pappa på Falkenklevs i Höör och ett par skor av mamma i Malmö.
* Varit hos mormor och morfar såklart.
Och lite annat smått och gott.

Den här veckan hos mamma har det blivit sol och bad varje dag.
I tisdags var mamma, jag och Agnes i hammar.
Sedan onsdag, torsdag, fredag var pappa, mamma och jag i Ryvenäs, igår var även Andreas och Felicia med.

Så det första Fredrik sa till mej när han kom hem från jobbet igår var att jag såg ut som en neger :D
Tycker inte jag.
Jag måste sola lite solarium nästa vecka för det ser hemskt ut efter bikinin.

Största nyheten är väl iallafall att Fredrik har klippt av sej sitt långa hår!
Det trodde man inte men det är mycket bättre nu med kort.
Då kan jag äntligen ligga och pilla honom i håret utan att det tar 300 år innan man hittar ut ur det igen.

Har köpt en boll till Pluppen så hon kan vara i den och springa runt på golvet utan att någon katt tuggar i sej henne.
Kanon bra, när hon är igång och bollar på golvet är det hon som bestämmer i lägenheten, kommer hon nära Kitty eller Myran studsar dom iväg :D
Jag trodde Kitty och Myran skulle peta på bollen och massa men icke.

Fredrik har lånat playstation 2 av sin bror plus Guitar Hero 1,2,3, rocks the 80's och Aerosmith.
Så här finns det att spela!
Ska få Agnes till att testa någon dag också :P

Lägger kanske upp lite bilder sedan får Skåne.
Nu ska jag duscha sedan ska Agnes och jag till Netto.

Over and out.

Inga kommentarer: