17 juli 2008

Gränsö.

Det gick bra med med bakningen igår.
Det blev jätte höga muffins, har jag alltid velat få men har aldrig blivit så.
Däremot var det ju värdelöst att använda glasyr när dom var så höga.
Så nästa gång tänkte jag göra frosting istället och kanske platta muffins för det blir roligare att dekorera.
Tänkte ju att jag skulle gjort det idag.
Jag var en sväng på v-data och efter det drog jag till willys och skulle handla grejer till frosting och potatisgrejer till maten men när jag står i kassan kommer jag på att jag inte har med mej plånboken så jag fick gå och ställa tillbaka allt igen och cykla hem.
Och nu sitter jag här.
Ingen bakning och ingen mat idag inte.
Bara för att jag inte kunde få den mat jag ville ha så vill jag inte ha någon alls.
Så det får bli knäckebröd eller något istället.

Idag har jag iallafall fått laddaren till kameran, wihoo :)

Imorgon händer det grejer.
Då ska Andreas och jag ut till Gränsö och kolla på Elin Sigvardsson (igen), Magnus Carlsson, Jakob Hellman mfl.
Det ska bli riktigt kul.
Innan dess ska Andreas och jag köra våran "standard".
Det blir att dricka i bilen eller någon annanstans innan allt börjar :)
Av sprit och musik blir man dubbelt så glad.
Sedan sover vi hos Evas pappa ute på Gränsö.

Nu blir det film och knäckebröd, eller mackor kanske, om dom fortfarande går att äta.

Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Magnus Carlsson as in the same Magnus Carlsson in Weeping Willows??

Under and in.

DeadSilent sa...

Haha, under and in :D

Japp det stämmer bra, som i weeping willows :)