16 juli 2008

Muffins.

Igår bytte min bror och jag kamera så nu har han min Fujifilm FinePix s5600 och jag har hans Canon Digital Ixus 65.
Jag tror jag kommer bli mer nöjd med den.



Idag har jag cyklat omkring och velat.
Så just nu känns det som jag cyklat i ösregn för att jag är så svettig.
Jag har nämligen tänkt att jag ska göra muffins idag, en jävla blandning också.
Så först var jag på Netto och köpte själva ingredienserna och en såndär form man gör muffins i!
Det ska bli kul att testa.
Efter det cyklade jag till ÖB och köpte tre olika sorts strössel + att jag har ett strössel hemma redan och sedan chokladkräm/hasselkräm.
Och efter det fick det bli willys för att köpa grön och röd karamellfärg och grön och röd pyntgelé.
Så här ska det jävlar i mej bakas!
Jag ska göra både vanliga muffins och chokladmuffins.
Sedan så ska jag göra glasyr och använda karamellfärgen till det.
Och sedan strössel och pyntgelé på det :)
Får väl se om det lyckas.
Det kanske blir pannkaka av alltihop.

Det som är lite synd nu är att batteriet i kameran är stendött och jag har ingen laddare än så jag får väl ta något kort med mobilen och hoppas på att det kan bli lite bra iallafall men det är ändå tråkigt att inte ha en bra kamera att ta med.

Nej jag får väl sätta igång!

Over and out.

Inga kommentarer: