09 juni 2008

Rastlös.

Jag har ingenting att göra!

Jag vet inte vad jag ska hitta på.
Jag skulle vilja cykla iväg en sväng till den där östeuropa-second-hand-affären och kolla lite på ramar.
Men jag är rädd för att jag kommer få ont i huvudet om jag är ute i solen.
Jag har iofs en solhatt som jag kan dra på mej om det nu hjälper.
Men jag vet inte om dom tar kort där, troligen inte, så då måste jag ta ut pengar först.
Måste iofs iväg till högö iallafall så det skulle jag ju kunna göra där.
Får väl se hur jag gör.

Tycker det kan bli den 19:de snart så pappa kan besikta bilen så han kan börja köra igen.
För jag har två vägghyllor hemma hos mamma tydligen som han gärna kan få sätta upp här :)
Trodde min bror hade sålt dom till en polare men så var det visst inte.
Hoppas bara mamma är säker på det, för jag vill ha dom hyllorna!
Vanliga enkla hyllor i björk från ikea.



Nej men jag ska nog dra iväg nu.

Over and out.

Uppdatering!
Nu har jag varit på högö och sakta men säkert har huvudvärken smugit sej på.
Så jag tänkte ta en paus innan jag drar iväg på nästa tur.
Tar hem ett avsnitt av Lyxfällan som jag tänkte se när jag äter frukost.
Knäckebröd med peach/mango te.

Och nu kom jag på att det vore smart att dra till skolan med tanke på att jag slutar i morgon.
Men jag orkar inte bry mej.

Over and out.

Inga kommentarer: