08 juni 2008

Horton hears a who.

Då har man sett den, den var bra :)
Men jag vet inte om jag tänker se den på svenska.
Kollade ett klipp på youtube när den var på svenska och Robert Gustafssons röst lät inte alls rolig till den filmen, då är nog Jim Carrey bättre.

Jag skulle vilja ut och gå en sväng nu, hade varit skönt.
Men tråkigt att gå själv.

Så jag vet inte vad jag ska göra nu.
Hade varit skönt om man vore jätte trött så man somnade med en gång när man la sej men nu lär jag ju få läsa eller lösa korsord i några timmar och sedan ändå inte kunna somna efter det.

Kommer inte på något annat att göra än att lägga mej.
Ingen av serierna jag följer går längre.
Leta efter film tar hundra år så det orkar jag inte.
Jag känner inte för att spela sims eller något annat spel.
På internet finns det aldrig något att göra.
Och ja, vad finns annars att göra den här tiden på dygnet?
Inte mycket.

Imorgon ska jag inte göra så mycket.
Måste väl åka till högö och köpa cigaretter iallafall.
Och kanske köpa något te också.
Annars ska jag hålla mej inne imorgon.

Jag återkommer.

Over and out.

Inga kommentarer: