08 juni 2008

Regn!

Det vill jag verkligen ha nu.
Längtar tills den dagen det gör det, då ska jag ut och bara njuta i regnet :)
Mamma och jag var i lysingsbadet idag och det var hemskt så varmt det var.
Och i vattnet bara frös man.
Kallaste stället hittills jag badat på.

Imorgon ska jag faan inte vara i solen även om jag vill bli brun.
Orkar inte med det.

Mamma och jag beställde pizza när vi kom hit efter badet.
Det var gott och har fortfarande lite kvar :)
Blir fint nu ikväll eller imorgon.

Fredrik och jag ska kolla på film snart är det väl tänkt.
Horton hears a who tänkte vi väl se.
Det jobbiga är att jag måste se den både på engelska och svenska.
För engelska versionen är det Jim Carrey som har rösten till elefanten och i den svenska versionen är det Robert Gustafsson.
Ska börja med den engelska iallafall så får man se när man kollar på den svenska.


Igår var ju mamma och jag i hammar, det var härligt!
Äggmackor är standard när man åker till stranden.

Nu har jag fått svar på varför jag fick tidningen "Sago prinsessan"
Agnes har varit sjuk nog att ge mej en prenumeration på den bara för att vara störd :D
Fick två badankor av Agnes idag och sedan 5 kort med badankor på.
Så nu har jag 20 badankor.
Korten vill jag rama in och sätta på fönsterbrädan på toaletten för det är ju där dom hör hemma.
Eller om man sätter upp dom på badrumsdörren.
Får se.
Ska ta kort på alla mina badankor någon dag.

Nu lägger jag ner det här.

Over and out.

Inga kommentarer: