09 juni 2008

Huvudvärk.

Jag tycker inte om huvudvärk.
La mej för att vila ett tag men jag hade ingen ro att ligga.
Planerna har blivit som så att jag ska till Agnes vid 15.
Men jag vet inte vad jag ska göra tills dess.
Funderar på om man kanske skulle dra iväg till skolan en sväng nu iallafall.
Sedan åka till Cheapy och kolla hur det går med mina pengar.
Sedan tänkte jag dra ner till apoteket och köpa panodil och hämta ut bricanylen och se om den hjälper något mot mina andningssvårigheter.
Och efter det då gå upp till Agnes så vi kan dra ner på stan en sväng.
Kanske kommer lite tidigare än 15 till Agnes men det kan man ju skita i.

Jag vill ha tillbaka ica så man kan köpa vettig kattsand och inte något jävla skit som inte tar bort lukten.
Det luktar kattpiss i hela lägenheten fast att kattlådan står på balkongen.
Ok.

Over and out.

Inga kommentarer: