10 juni 2008

Fluffigt.

Himlen är fluffig idag.
Det känns rätt skönt faktiskt.

Något som känns mindre skönt är att vakna av att någon borrar i någon vägg.
Och dom håller fortafarande på.
Snart har dom väl borrat ner en hel vägg.

Igår började datorn bli lustig.
Msn, fuldc och utorrent funkade, men inte internet explorer, testade även avant utan framgång.
Så kom Fredrik hem och drog igång sin dator och han hade inga problem alls.
Då började mitt fungera, men jag kom inte så mycket längre än till startsidan för när jag skulle gå in på någon annan sida så var det totalt kört.
Hände ingenting.
Idag är det som det ska, än så länge.
Förutom att jag har fått blåskärm förstås :P
"bad_pool_header"
Googlade runt lite men just nu orkar jag inte bry mej.

Och äntligen slipper jag internet explorer!!!!!!!!
Anledningen till att jag plågat mej att använda det är för att softtorrents design enbart funkat i ie och firefox.
Men nu funkar det perfekt i Avant!
Avant here I come.

Funderar på att åka hem till mamma senare idag.
Jag orkar inte vara här just nu.
Ska bara vänta och se ifall Agnes ringer och vill träffas :)

Nu ska jag nog se på film.

Over and out.

Inga kommentarer: