18 juni 2008

Paintball.

Ja idag blir det att åka till Andreas.
Han kommer och hämtar mej runt 14 tiden ungefär.
Så förhoppningsvis hinner vi göra lite i trädgården idag med.
Och morgondagen blir då att fixa i trädgården, göra en midsommarstång bl.a.?
Försöka fixa dammen, klippa gräset, rensa ogräs osv.
Sånt tycker jag är kul :)

Och på fredag är det midsommar.
Och då åker pappa och jag in hit och hämtar Fredrik.
Sedan får man ju se hur kvällen blir :)

På lördag har det blivit ändrade planer.
Egentligen skulle Fredrik och jag åka hem då.
Men vi ska ut och brumma båt till någon stuga för att vara med Tony, Dicken och gänget i Loftahammar någonstans om jag fattat rätt.
Det lär väl bli spritdrickande och paintball!
Ska bli riktigt kul att testa paintball.
Iallafall dom 3 sekunderna jag lär få vara med innan jag blir träffad :P
Så Agnes ska vara duktig och mata katterna på lördag ^^

Nu måste jag packa och fixa i ordning mej.

Over and out.

Inga kommentarer: