19 juni 2008

Flugor.

Nu sitter jag hemma hos Andreas, Eva och Felicia.
Klockan är snart 8, jag vaknade vid 7 av massa flugor som envist skulle sitta på mej.
Smällde ett par stycken men det kändes meningslöst för det var lika många kvar sedan.
Så jag gav upp sovningen.
Somnade inte förrän efter halv 2 heller.
Men det är bara att ta koffeintabletter så löser det sej.

Igår byggde Andreas och jag ett bord :)
Det blev bra.
Har tagit kort på det men får lägga upp bild sedan när jag kommer hem.
Så klippte Andreas halva gräsmattan igår och jag och Eva rena lite ogräs i rabatter.
Idag blir det mycket att göra.
Klippa andra halvan av gräsmattan, plocka iordning i trädgården, rensa grusgången, fixa dammen, handla, städa huset..har säkert glömt något.
Men det ska bli kul :)

Andreas ligger och snarkar, han skulle nog kunna sova även om jorden höll på att gå under :D

Jag är hungrig, vill ha Andreas goda bröd!

Over and out.

Inga kommentarer: