24 juni 2008

Midsommar.

Nu är det kanske dags att uppdatera lite här.
Klockan är 12 och jag är nyvaken.
Tänkte snart titta på filmen P2.

Igår blev det inte mycket gjort.
Var bara trött hela dagen.

Får väl slänga upp lite bilder sen förra veckan.

Onsdag
Andreas och mitt bordsbygge, han stod för sågandet och spikandet medans jag var hjärnan bakom det hela.

Visst blev det fint :)

Fredag
Dags för all god mat!
Dessvärre regnade det när vi skulle äta så vi fick sitta inne.
Men på kvällen blev det grillning och då satt vi ute vid det nybyggda bordet.
Själv tugga jag iallafall i mej janssons, köttbullar, prinskorv, sill, lax, makrill och sås, helt underbart.
Här sitter mamma, pappa och Fredrik och hugger in.
Andreas och Eva.

Felicia är med på ett hörn också :)

Blev ju även lite spritdrickande av olika slag.
Vad mamma och Andreas har fått i sej kan man ju undra.

Tyvärr tog jag inte så många kort.
Och på lördagen var vi hos Tony m.fl i deras stuga.
Skulle tagit kort där för det var jätte mysigt men jag var för trött för att orka göra det.
Det enda kortet jag tog var visst ett på Dicken ^^
Han följde även med Fredrik och mej hem i söndags och käkade pizza med oss.

Snipp snapp snut så var det roliga slut.
Over and out.

Inga kommentarer: