16 juni 2008

Empty.

Idag har jag hunnit med att se 3 filmer.
Like mother, lite daughter, Kissing Jessica Stein och When a man loves a woman.
Ingen av dom var speciellt bra.
Senare ikväll ska Fredrik och jag se The Vanishing.

Har även varit ute och gått idag.
Jag kände mej tvungen med tanke på att det regnade ute.
Var ju jätte länge sedan jag var på promenad i regnet.
Det är så härligt.
Fast det öste inte ner så pass mycket som jag ville att det skulle göra.
Jag väntade för länge på att gå ut.

Innan idag blev jag jätte sugen på att äta bara spagetti men det var inte så gott som jag hade tänkt mej att det skulle vara.

Ändrade planer, imorgon blir det inte att träffa mamma.
Min uppgift imorgon är att panta burkar så jag har råd att köpa cigaretter.
Det känns bra :P
Och jag åker till min bror redan på onsdag.
Torsdag ska vi fixa trädgården och på fredag kommer Fredrik, mamma och pappa dit också :)
Första gången Fredrik ser deras hus och träffar Felicia.

Nu ska jag sysselsätta mej genom att göra ingenting.
Undrar hur det kommer gå.

Over and out.

Inga kommentarer: