10 maj 2008

Vackert väder vi har.

Som sagt igår drog Fredrik och jag över till Dicken.
Där fanns även Tony, Knasen, Fredrik, Dennis och sprit.
Det första Tony undra var om jag ville ha fruktsoda, cola eller redbull i min grogg.
Så ja, det blev lite onyktert.
Kvällen bestod mestadels av gh3, det var kul :)
Undertiden vi spelade gh3 tyckte Tony det verkade skönt att sova mot Dicken ^^
Vid 2 tiden drog vi hem.
Jag hade lite problem att somna för så fort jag blundade så snurrade allting.
Men tillsist gick jag och spydde sedan somna jag med en gång.
Fredrik verkar inte må så bra idag, han sover fortfarande och jag tror även han har varit på toalettbesök.

Nu skulle jag vilja tvätta håret men jag är rädd för att stå på huvudet i badkaret för jag är fortfarande yr :D
Får testa om någon timme eller så.

Vid 14 ska jag till Agnes :)
Det känns trevligt.
Synd att tiden alltid går så fort när jag är där.

Jag ska nog ta det lugnt ett tag och kolla på Lost!

Over and out.

Inga kommentarer: