11 maj 2008

Sport.

Idag har jag varit hos Agnes.
Jag fick en bläckpenna med tillhörande sudd av henne.
Det tyckte jag var bra :)
För jag tycker bättre om bläck men i korsord är det inte så smidigt om man skriver fel.
Men nu kan jag fylla i ett helt korsord fel med bläckpennan utan att det gör något ^^

Oj, klockan är snart 1, tiden går fort och jag är inte speciellt trött.
Fredrik och jag har varit hos Dicken idag igen.
Idag var det lite lugnare om man bortser från när Håkan var där och stimma.
Trodde inte Håkan kunde bli värre än han är men onykter var han oslagbar alltså :D
Vad som hände under kvällen var speedway och hockey.
Jag brydde mej inte så mycket om det utan drog mej in i Dickens sovrum och spela gh3 där ^^
Jag var som i hypnos när jag spelade "Through the fire and flames" på easy.
Försökte slå rekordet som någon hade på 252 000 men det gick inte riktigt.
Men jag kom över 200 000 iallafall.
Vad det gäller alkohol så har jag fått i mej det även idag.
Fast det blev bara en grogg, kan vara lagom det med.

Nu ska jag lägga mej och lösa korsord och sedan sova så sött ^^

Over and out.

Inga kommentarer: