09 maj 2008

Kissnödig.

Om du lämnade mej nu med Lars Winnerbäck och Miss Li tröttnar jag visst aldrig på.
Men och andra sidan så är den ju bra.
Synd att det är den enda låten med henne som är bra.
När hon sjunger på engelska låter hon som en 8-åring och när hon sjunger på svenska skulle jag kunna peta ut mina ögon så bra hon är, att det kan vara sån skillnad.

Så ikväll ska Fredrik och jag till hans kompis Dick som tydligen ska ha lan av något slag.
Förhoppningsvis blir det lite wii med gh3.
Får väl se hur det kommer bli.

Hmm, väntar på att Fredrik ska ringa så jag vet när jag ska börja med maten.
Korvstroganoff blir det idag.
Visst det är gott men hur tråkigt låter det inte på en skala.
När vi får pengar ska vi iallafall ut och äta kinamat, mums!

Kitty försökte sej nyss på att gå genom fönsterrutan.
Tydligen har hon inte dom superkrafterna för försöket misslyckades.
Vilket var ganska tur det för jag tror inte riktigt hon hade planerat landningen två våningar ner.

Nu måste jag verkligen kissa.

Over and out.

Inga kommentarer: