25 maj 2008

Norge.

Nu är jag hemma igen.
I helgen har jag och mamma solat.
Idag och igår var vi nere vid hammar och låg och plåga oss.
Och nu känns det som hela jag ska brinna upp.
Bränt mej överallt känns det som.

Igår såg vi ESC.
Inget jag ser i vanliga fall.
Sverige gick det ju bra för :P
Jag gillar norges låt iallafall, den enda som var bra.
Om man bortser från spanien och lettland då vill säga som ägde allt.

Nu har jag precis sett Die hard 3 för första gången.
Den var bra.
Fredrik och jag ska snart se 4:an.

Jag har fått i mej en rekordelig skogsbär 7.0 och en xider kaktus/lime.
Det satt fint.

Mamma fick två prydnadsgrisar av mej idag på mors dag :)
Och en blomma av Andreas.
Den var fin, udda.
Hon trodde nog inte att hon skulle få något för hon trodde att jag inte brydde mej om det och att Andreas hade glömt det, men icke.

Imorgon är det läkaren som gäller vid 10:00.
Hoppas han har något bra resultat från mitt "andningstest".

Jag är nog lite onykter på det lilla jag druckit.
Men jag drack det fortare än vad jag brukar och jag dricker så sällan så jag är lättpåverkad.

Maria - Hold on be strong
(Norges låt)

Något mer som är bra är Pearl Jams Last Kiss.
Rösten är enormt bra, låter som jag vet inte vad.

Jag är sugen på att skaffa mej en guldhamster.
Jag vet inte vad det är för jävla ryck.
Tänkte åka ner till djurmagazinet imorgon efter läkarbesöket och titta lite :D

Nu blir det film.
Over and out.

Inga kommentarer: