27 maj 2008

Guldhamster.

Jag vill ha en guldhamster ^^
Problemet är bara med en bur.
Billigaste buren dom hade på djurmagazinet var på nästan 300:- och det har inte jag lust att ge för en bur.
Hittade en i Västervik som säljer en bur.
Han la ut två burar med tillbehör för 300:- och när jag frågade vad han ville ha för en bur med tillbehör ville han ha 250:- och så såg jag att han hade lagt ut en ny annons för den buren på 200:- så det känns inte så seriöst.
Bah.

Igår var jag som sagt hos läkaren och jag har inte astma men ändå ska jag få astma medicin.
Snacka om bra läkare.
Jag ska inte ens hämta ut skitet för han sa att jag inte andades bättre med astma medicinen ändå på testet jag gjorde.

Sedan drog jag till v-data en sväng och Fredrik och jag tugga i oss pizza, det satt fint :)
När jag kom hem så la jag mej och sov med en gång tills Fredrik ringde halv 7 och väckte mej.

Och Cheapy har jag inte fått några pengar från.
3 månader sedan jag skulle haft det, bra.
Fredrik ska följa med mej dit någon dag och läxa upp Staffan lite för jag vågar inte :P

Idag får jag nog se Agnes lägenhet, ska bli skoj.

Men just nu ska jag försöka hitta en film att se.
Hittar jag ingen så går jag och lägger mej igen.

Over and out.

Inga kommentarer: