22 maj 2008

Katthår i halsen.

Japp, känns som jag har det, en hel hårboll.

Idag ska jag till mamma.
Vet inte riktigt vilken buss jag ska ta än.
Hon slutar inte jobbet förrän 20:00 men jag har inget hemma att göra så jag funderar på att åka tidigare, gå av vid hennes jobb, sno nyckeln och dra hem till henne.
Men tänkte packa nu, sedan cykla till v-data så Fredrik kan ta hem cykeln när han slutar jobba.
Så får jag se om det finns något roligt att hitta på där annars så går det bussar ungefär en gång i halvtimmen nu på eftermiddagen så då kan jag gå på vid v-data.

Imorgon ska jag, mamma, Andreas, Eva och Felicia på grönt veckoslut.
Första gången för Felicia så det kan ju bli kul att titta på alla djuren :)
Synd att det inte finns någon raffe (giraff) för det tycker hon om ^^

Sedan på lördag vet jag inte vad vi ska hitta på än.
Mer än att jag måste genomlida eurovision song contest på kvällen eller vad det nu är som mamma ska se.

Söndag åker jag hem, vet inte när än.
För på måndag ska jag till läkaren.

Såg nyss Rails and Ties och det finns ju inte så mycket att säga förutom att Kevin Bacon är mannen i mitt liv ^^
Snyggare kan ingen vara.

2 kommentarer:

Jullan sa...

Vi ska också på gönt veckoslut i morgon. Jag har aldrig vart där... spännande att titta på traktorer och djur tycker nog Oscar..

Anonym sa...

Jag tyckte inte det var så skoj.
Förr hade dom alltid dom flesta djuren ute, nu var ju allt inne.
Men det är ju kul för dom små :)