01 maj 2008

Dammtussar.

Gårdags kvällen var väl inte direkt något att ha.
Jag drack två rekordelig skogsbär 7.0 men gav upp sedan för jag var inte på hugget.
Det bästa med igår var väl att Agnes kom förbi en sväng på kvällen.
Det är alltid uppskattat.

Idag har Agnes var här igen.
Hon kom vid 9-tiden och var här i några timmar innan hon var tvungen att åka tillbaka till avdelningen.
Det var kul, även om vi inte gör så mycket, men det behövs inte heller.
Snacka lite skit går alltid hem.
När Agnes hade gått så spelade jag lite Sims, men blev sedan för trött för det.
Och nu sitter jag här 4 timmar senare efter att ha sovit väldigt skönt :D

Lägger över National Treasure: Book of secrets på usb-minnet nu så Fredrik och jag kan se den sedan, äntligen!
För er som inte vet så är jag så pass tuff att jag har usb-port på min dvd-spelare.
Väldigt smidigt och bra.

Dagens middag: Festis Orange.
Kan inte komma på något annat jag är sugen på.

Nu ska jag nog spela sims igen.
För min dator går nämligen med på det nu efter att den har fått sej en dammsugning.
Jag är nästan rädd att det är något fel på den och att den ska explodera för den är tystare än vad den brukar vara även när dammet är borttaget.
Men den går nog igång och låter som en dammsugare snart igen.

Inga kommentarer: