29 april 2008

Jag ska skrika så det hörs igenom all grå betong.

Finns det något värre än betongväggar?
När ska dom uppfinna spikar som går lika lätt att spika in som i en vanlig gipsvägg?
Jag vill sätta upp tre tavlor på betongväggen i vardagsrummet men jag har bara en krok!
Och jag har inte tålamod att vänta tills imorgon då jag kan köpa fler.
Jag skulle kunna sätta fast tavlorna med väggklet, dubbelhäftande tejp och superlim,
allt-i-ett, nu med en gång bara för att få upp tavlorna.
Men nej då.

Tänkte kolla igenom lite bilder jag har på datorn nu för att se om det finns något man skulle kunna skriva ut, rama in och sätta upp på väggen.
För i så fall så tänkte jag gå en promenad till v-data imorgon med mina fotopapper och skriva ut dom bilderna och se om jag kan hitta några ramar till dom.
ÖB lär nog ha några ramar förhoppningsvis.
Är det ramar man ska lägga pengar på när man bara har 500:- tills slutet på maj?
Tydligen.
Jag kommer in i perioder då jag bara måste fixa med något nytt till lägenheten och då är det inget som kan stoppa mej.

Jag skulle vilja sälja lite saker på Tradera men det värsta är att jag har ingenting.
Eller ja jag har väl lite inbundna böcker, en speldosa till dator, kläder och sånt skit men det ger ju ingenting.
Undrar om Fredrik skulle märka om jag sålde hans dator..monitorn iallafall.

Imorgon ska jag väl ta mej till skolan.
Har inte direkt något där att göra men jag kan väl testa ett nationellt prov i engelska.

Men lilla Kippy-biten vad fint hon spyr i köket nu.
*torka torka*

Jag säger bara en sak, jag måste börja tänka på vad som är viktigt i mitt liv.
Med andra ord börja tänka på att jag måste lägga pengar på att göra om min ögonbrynspiercing snart innan jag blir galen.

Over and out.

2 kommentarer:

Jullan sa...

Jag HATAR betongväggar!!
Vi har typ inga tavor alls.. för vi har betongväggar överallt.... nästan. Det är pisstråkigt. Måste köpa hus så vi kan ha tavlor. :-)

Anonym sa...

Samma här, nästan överallt.
Och där vi inte har betongvägg där har vi en hög bokhylla så där sätter man ju inte upp något iallafall.
Men det funkar att sätta upp tavlor med krokar på betongväggar, men man får ju räkna med att dom kanske inte sitter så säkert :D