20 april 2008

Söndag eftermiddag

Min dator tillät mej bara att spela Sims 5 minuter i taget innan.
Den tyckte att den inte ville vara med och startade om sej själv ett antal gånger.
Så istället gick jag ut på balkongen och satt i den varma solen och löste korsord.
Det var faktiskt trevligt.
Om man bortser från att det stank lök från grannens lägenhet ett tag.
Hade gärna suttit kvar där längre men min rygg sa ifrån.
So here I am.

Idag var det tänkt att Fredrik och jag skulle äta pannkakor men nu är han och hjälper någon med en dator så då kanske han får lite pengar så vi kan äta pizza istället.
Det tycker jag lät roligare än pannkakor.

Nu ska jag mixtra lite i photoshop, någon bild på Kitty eller Myran.
Kommer bli kanon, kommer antagligen upp på bilddagboken sedan.

Over and out.

Inga kommentarer: