20 april 2008

Söndag

Nu har Agnes varit här, det var trevligt även om det bara var en så kort stund.

Fredrik och jag har precis ätit frukost.
Till det drack vi te som Agnes och jag var och köpte.
Andra gången jag dricker te nu.
Det luktar ju gott i lägenheten nu iallafall.
Kan jag inte lära mej att tycka om te så får jag väl lägga ut te-påsarna lite överallt i lägenheten så det kan ligga och lukta gott ^^
Jag smakade "Blue fruit" och jag vet inte vad det smakade men det var ingen höjdare.
Fredrik drack "Blackcurrant" och det var ju bättre iallafall, så det ska jag dricka nästa gång.
Jag vet iallafall att jag inte ska ha i mjölk eller socker i för då gick det ju inte ens att dricka.
Det som jag nog tycker är jobbigast med te är att det är varmt.
Kan man inte bara köra ner en te-påse i iskallt vatten? :D
Hade varit mycket godare.
Ice tea, finns det bara som färdig dryck?

Denna dagen kommer nog bestå mycket av att spela The Sims 2 skulle jag tro.
Borde göra lite mer engelska, det är ju inte helt omöjligt att det faktiskt kommer inträffa.

Fint väder är det iallafall, det är härligt.
Tyvärr går jag inte ut för jag vet inte vad jag ska göra ute iallafall.

Klockan är bara 12! Skönt.

Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jo ice tea finns som vanligt te, eller vad man ska säga. längst ner i te-hyllan på ica såg jag de.

DeadSilent sa...

Coolt, måste jag köpa någon gång idag eller imorgon.

Just nu sitter jag faktiskt och är sugen på vanligt te :D