21 april 2008

Ice Tea

Denna dag började klockan 8.00.
Då satt jag igång och jobba med lite engelsk grammatik.
Satt väl nästan 2 timmar med det och jag har inte ens gjort hälften än.

Efter det så tog jag mej en välbehövd dusch för att sedan gå till Ica och handla.
Sedan gav jag mej på ett ganska så stort berg av disk.
Vilket känns helt underbart att det redan är överstökat så man slipper att gå och ha ångest för det.

När det sedan var färdigt tyckte jag att jag hade förtjänat lite frukost.
Så jag gjorde i ordning balkongbordet och satt mej där och åt mackor och drack iste.
Drickyoghurten åkte in i kylskåpet igen för det hade blivit för mycket.
Men det var gott med iste iallafall, det var skillnad mot vanligt te!
Men jag har inte gett upp hoppet ännu om att börja dricka vanligt te.
Har fortfarande 2 smaker kvar hemma som jag inte testat.

Försökte ringa Agnes nu men det var upptaget.
Tänkte kolla om hon vill ha sällskap när hon ska gå ut.
Om hon inte redan hunnit det.
Får testa att ringa som en galning nu tills det inte är upptaget längre :)



Over and out.

Inga kommentarer: