21 april 2008

Bilddagboken

Nu ska jag seriöst ta tag i min bilddagbok.
Så länge som det finns folk som är intresserade av att jag gör det vill säga.
Just nu fixar jag en bild på mej själv, vilket var Annelis förslag.
När jag lagt upp bilden på mej så är det tänkt som så att jag ska få nya förslag på vad jag ska ta kort på, försöka fixa ett sådant kort, lägga upp det och sedan börja om från början igen.
Ta det inte så seriöst utan bara kom med förslag som ni tycker skulle vara roligt.
Jag hoppas iallafall att någon är intresserad :D

Har precis spelat betapet med Agnes, betapet funkar i alla lägen.

Har även fixat en webräknare (den till höger)
Äntligen hittade jag en räknare som inte räknar med mej såfort jag går in på min egen blogg.
Dessvärre ligger det ju en länk under räknaren, vilket man var tvungen att ha.
Fanns olika reklamlänkar att välja mellan, och såklart är det bara skit.
Men valde kontaktlinser bara för att det passade bättre in än något annat.
Funderade ett tag på herrkläder men nej.

Ska fortsätta att photoshopa bilden på mej medan jag väntar på att Fredrik ska komma hem så vi kan börja se "5ive days to midnight"

Over and out.

1 kommentar:

Jullan sa...

Kul med en Anna-blogg.