23 april 2008

Rosa diadem.

Nu har jag precis kommit hem.
Det blev stan med Agnes.
Fast först löste vi lite korsord på avdelningen.
Sedan drog vi till Åhléns och testa rätt så snygga diadem, mössor och solglasögon :D
Agnes hittade en fin grön väska som hon funderade på, men den fick tydligen vänta.
När jag hade rastat klart Agnes så gick jag till v-data för att vara med Fredrik medans jag väntade på linjebussen.
Fredrik satt ju lagom och åt mjukglass när jag kom så det fick jag ju i mej lite.
Nu skulle jag mest vilja ligga i soffan hela kvällen och kolla på något.
Men icke! Engelskan skriker fortfarande på mej och så ska jag laga mat tills Fredrik kommer hem.
Men efter det blir det förhoppningsvis soffan med "5ive days to midnight"

Nu har jag varit uppe och klättrat på Fredriks databord för gardinstången hängde som ett V.
Det tyckte inte jag var så snyggt iallafall.

Over and out.

Inga kommentarer: