23 april 2008

Nudlar.

Nu är jag äckligt mätt efter att ha ätit en frukost som bestod av nudlar, 3 mackor och iste ^^

Nu sitter jag och väntar på att Agnes ska logga in på msn för att se om hon kan följa med mej ner på stan idag eller inte.
Hoppas hon kan det så jag slipper gå ner själv, hade inte varit lika roligt.

Så måste jag göra skolarbete idag också så jag har något att redovisa imorgon.
Tänkte väl få ett kapitel till gjort i engelskaboken så jag kan göra ett prov.

Efter skolan imorgon kommer min bror och hämtar upp mej så ska jag hem till dom :)
Då blir det kubb! Och god mat, vad det nu kan bli, men det brukar alltid vara gott.
Så sover jag hos dom till på fredag då vi åker och hämtar mamma efter jobbet så vi kan gå på marknad.
Sedan blir jag kvar hos mamma till på söndag.
Hmm, mamma påstår att hon bantar nu igen men på fredag kanske vi ska äta pizza :D
På lördag ska vi fira Andreas iallafall för att han har fyllt 27.

Funderar på att köra en betapet medan jag väntar på Agnes.

Over and out.

Inga kommentarer: