22 april 2008

P.S I love you.

Har precis kollat på P.S I love you.
Den var ju faktiskt bra, tårar blev det iallafall ^^
Tyvärr var den inte så pass bra så den kan sättas i samma fack som The Notebook.
Men det kanske kan vara svårt att hitta en film som kan.

Idag blir jag ensam hemma hela dagen och hela kvällen.
Speedwayn har ju börjat nu igen så Fredrik ska på det ikväll.
Eller ja han jobbar där uppe när det är speedway.
Dessvärre gratis.
Så idag har jag inte planerat in något särskilt till middag.
Jag tänkte nöja mej med nudlar och mackor.
Problemet är bara att jag redan är hungrig :D
Och om jag äter nu så kommer jag ju bli hungrig ikväll igen och jag har inget annat att äta.
Och jag är så ekomonisk av mej numer så jag vill ju inte gå och handla något ^^
Men det löser sej nog med tiden.
Vi har iofs lite oxpytt kvar i frysen men det är väl sådär.
Skit samma.

Funderar på att testa om min dator skulle tycka Sims vore roligt idag.

Over and out.

Inga kommentarer: