24 april 2008

Fårö Uddatorp.

Nu är jag hemma hos min bror.
Sitter i soffan, min sovplats.
Håller på att få panik här för nyss när jag satt mej så kröp det en snabb äcklig fet spindel på mej.
Hjärtat var på övervåningen och vände ett par gånger.
Som tur är fick jag dö på den, men det lär väl finnas fler.
Sist jag vaknade här hade jag en mosad spindel hos mej, mysigt.
Nu börjar min bror snarka ^^

Den här dagen började inte riktigt som det var tänkt.
Min bror ringde och väckte mej vid 8 och tyckte att jag skulle skita i skolan så vi kunde gå på stan för han skulle komma in tidigare än planerat.
Men då gjorde jag iordning mej med en gång och gick till skolan istället, så kom han dit och gjorde mej sällskap och hjälpte mej med engelska provet :D
Sedan drog vi till Cheapy en sväng, käka kinamat, köpte dammduk och åkte hem.
Efter det åkte vi till Gamleby och handla lite och köpte lite öl och cider.
Sedan var det bara att åka hem till Andreas och börja bygga damm, fast det är inte klart än.
Men det var roligt.

Nu ska jag kolla Agnes blogg sedan ska jag lägga mej och läsa Amelia vilket jag tydligen fick för mej om att köpa.
Och försöka att tänka på allt annat än spindlar.

Over and out.

Inga kommentarer: