28 april 2008

Hem ljuva hem.

Nu är jag hemma igen.
Jag sitter här och har väldiga problem när det gäller sushi.
Det är mycket babbel från Agnes sida och sushi så nu är jag ju jätte sugen på att köpa det.
Men så är ju problemet som så att jag vill ju inte gå bort till högö i onödan om det visar sej att dom inte har det idag, då blir jag ju besviken.
Vet inte hur jag ska lösa det riktigt.
Cykeln har ju Fredrik och gå är ju tråkigt.
Får se hur jag gör.

Igår var mamma, Andreas, Eva och Felicia i Linköping men jag stannade hemma hos mamma för jag kände inte för att följa med.
Så då kom pappa bort och vi lagade mat, hasselbackspotatis, bearnaisesås, kotletter och revben blev det.
Och mycket korsordslösande ute på balkongen.
I lördags så var ju Andreas, Eva och Felicia hemma hos mamma för då skulle vi fira Andreas.
Då fick han sin SodaStream.
Mamma och jag kollade även på 2 filmer i helgen, The skeleton key och The Bourne identity, hade redan sett dom iofs men var kul ändå.
Ätit som en gris har man gjort också, men det kan man ju skita i.

Tänk om man hade haft några kalla cider att dricka nu.
Vad gott det hade varit.
Jag drack cider torsdag, fredag, lördag, söndag, men det var bara i löjliga mängder.

Det som är bra med att ha varit borta i några dagar är att det finns avsnitt av serier att ladda ner när man kommer hem!
Så nu har jag Rent hus, Spårlöst, Sing a long, Ghost whisperer och Lost att se!
Mer än så tänker jag inte göra idag.

Imorgon då jävlar! Då är jag en hel människa igen för då kommer ett nytt House avsnitt.

Nu måste jag fundera över om det skulle kunna vara möjligt att gå till högö eller inte.
Over and out.

Andreas och mitt dammbygge i hans trädgård.
Tyvärr så dog batterierna i kameran innan jag hann ta kort på hur långt vi kom.
Sigrid var även med och hjälpte till på ett hörn, trodde hon iallafall.

2 kommentarer:

Jullan sa...

Ja ÄNTLIGEN var det dax för LOST igen!
Och rent hus är ju bara för roligt. Eller ska jag säga äckligt? :-)

Anonym sa...

Ja du, det är både roligt och äckligt ^^