12 oktober 2009

Some new stuff.

Det blev inga bilder från Cypern förra veckan, man kan ju alltid hoppas att det blir det den här veckan istället då :)

I torsdags köpte jag mej en ny mobil.
Sony Ericsson w508
Idag har jag varit ute och trippat och fått testa både stegräknare, musikspelare och handsfree på mobilen och än så länge har jag ingenting att klaga på.

I fredags var pappa och jag på Ikea.
Detta är resultatet:
En bordsskiva på 2 meter + en jävla massa ben (till datorerna)
En svart fluffig matta (till vardagsrumsbordet)
2 kartonger (till mina korsordstidningar m.m)

I lördags plockade pappa och jag en korg full med trattisar.
Det är underbart att plocka svamp :)

Idag har jag som sagt varit ute på promenad.
Jag gick till Rusta, Bergs och Juhlins för att kolla på lite tapeter.
Jag tror jag har kommit fram till att det finns för många att välja på men det finns för få billiga.
Undrar om jag någonsin kommer bestämma mej?

Nu ska jag springa vidare, eller jag springer nog inte så mycket mer idag, jag har varit igång hela dagen så nu vill min rygg och mina fötter att jag sitter ner ett tag, hur nu det ska gå till när jag är uppe i varv.

Over and out.

Inga kommentarer: