30 september 2009

Flytta hit, flytta dit.

Nu har jag varit hemma i Sverige i några dagar, betydligt mycket kallare.
Lite bilder från Cypern har jag tänkt slänga upp någon gång nu i veckan förhoppningsvis.

Idag har jag tagit tag i ommöbleringen som jag tänkt på ett tag nu.
Jag började vid 15 och nu är klockan 21 och jag vet inte om jag ens kommit halvvägs än.

Det som står på rätt plats just nu är sängen och datorerna, resten är det en enda röra på.
Och anledningen till att jag inte kommit längre är pga arkivskåpet.
När jag skulle flytta in det i förrådet där vi haft sängen innan så blev det lite problem.
Skåp på hjul fyllt med cd-skivor + tröskel + en jävla knuff = 2 hjul rätt åt helvete och ett snett skåp :D
Det slutade med att jag tog ut hundratals (miljontals?) skivor ur skåpet för att efter det kunna välta det och ta bort dom 2 hjul som överlevt men det visade sej att skåpet vägde ton även när det var tomt så min plan misslyckades.
Så nu väntar jag på att Fredrik ska komma hem så han kan hjälpa mej så vi kan ta bort hjulen, ställa skåpet på plats och gömma undan alla skivor i det igen och efter det flytta in resterande möbler som ska in i förrådet.
Just nu längtar jag bara tills allt är klart!

Over and out.

1 kommentar:

Om Mig sa...

Hej! Vi var nog också ut på havet samma dag, jag tyckte det var bra, men jag hade velat åka till Famagusta eller vad det heter, fått tagit lite bilder på det osv...