14 augusti 2009

Paket.

Nu är det kanske dags för lite uppdatering igen.

Tisdagen uppe på speedwayen var inte så farligt som jag trodde att det skulle bli.
Det kunde varit värre.

Fredrik har haft semester hela veckan så vi har mest bara slappat.
Lite film har det blivit.

17 again - En passande film att se om man inte orkar använda hjärnan. Inget jag kommer se igen.
The last house on the left - Vidrigt bra film, se den!

Förutom att slappa har vi bara städat lite men det känns fortfarande som det är lika mycket kvar att städa.

Idag fick jag ett paket med två linnen som jag beställt från h&m.

Ville så gärna ha ett sådant här linne men det fanns inte kvar i storlek M så jag chansade och beställde i storlek L men det var jätte stort till mej så det blir att skicka tillbaka :(
Däremot så behåller jag den här!
I löööv slappa tröjor.

Nu tror jag allt att det blir att spela sims :)

Inga kommentarer: