31 augusti 2009

Drömmar.

Mina nätter med mina drömmar är helt sinnessjuka.

Jag har precis vaknat upp från en helrörig dröm.
Först och främst drömde jag att jag vaknade upp och var med mamma och pappa, då hade jag precis gjort en näsoperation.

Så här såg näsan ut när jag kollade mej i spegeln.

Då sa mamma att det var första operationen, den andra och slutgiltiga skulle göras dagen därpå.
Efter att ha kollat i spegeln från alla möjliga vinklar så beslöt jag mej för att jag trodde att det skulle bli bra när det var färdigt.

Det jag kommer ihåg efter det i drömmen var att Anneli och jag sprang jätte fort i en lång nerförsbacke och jag tog tag i hennes axlar och då lyfte mina fötter från marken så jag i princip flög fram med hjälp av Anneli, roligt var det iallafall.

När vi kommit ner så var det iallafall mängder med folk där, men jag vet inte varför.

Anneli stack iväg någonstans iallafall och istället träffade jag Agnes och umgicks med henne.
Vi gick till något som liknade en biosalong och satt oss där med en jävla massa snacks, lite dricka och varsin mp3-spelare.
Jag vet inte vad jag sysslade med för jag hade problem med allt, jag tappade chips, dip och kunde inte sitta still och av någon anledning så började en kille bakom mej jävlas med mej.
Det slutade med att jag drog fram honom hos oss och började slå honom som faan så han skulle fatta att han skulle sluta.
Och det gjorde han så han försvann.
Sedan kollade Agnes på mej med en blick som sa att hon tyckte att jag var jobbig så jag frågade om jag skulle sätta mej utanför istället men det ville hon inte.

Och igenom allt detta så hade jag fortfarande en opererad lustig näsa.

Det slutade med att jag vaknade upp ur drömmen och hade en väldigt lustig känsla i kroppen, nästan så man mår dåligt för att man minns alltihop så pass bra att det näsan känns som det är sant.

I går natt drömde jag att jag blev så illa misshandlad i ansiktet att jag stod och spottade ut 8-10 tänder som hade lossnat.

För varje natt som går blir jag bara mer och mer övertygad om att "It's disgusting what dreams can do to you." är den rätta texten för mej att tatuera.

Over and out.

Inga kommentarer: