20 juni 2009

Midsommar.

Igår var det en lugn midsommarafton här hemma.
Fredriks bror dök upp vid 14.30 och jag satte igång med maten.
Ingen midsommarmat här inte, tyvärr, men med två kräsna människor som inte äter fisk kändes det meningslöst så det blev klassisk sommarkyckling.
Men det hade ingen av oss svårt att få ner i buken.

Det blev lite cider för mej igår och lite öl och jäger för gubbarna ^^
Men fulla var vi inte, vilket är skönt idag.

Vi underhöll oss med att spela lite guitar hero, nfs, mahjong och beredskap/plump.
Spel är min grej så det var roligt :)
Fredriks bror lämnade kvar mahjong hos oss så nu kan Fredrik och jag spela det, wee!

Fredrik hade köpt 1.3 kg godis och jag hade köpt glass, chokladsås, banan och kex så det fick vi också i oss, min mage var som en fotboll efter det :D

Jag var i säng redan vid 00 igår, tidigare än i vanliga fall.
Men jag hade sån jävla huvudvärk då så jag tyckte det var lika bra att lägga sej.

Nu ska jag kolla vidare på Harpers Island.
Over and out.

2 kommentarer:

Agnäs sa...

mäh, du skulle ju ta kort på glassen :(

DeadSilent sa...

Ja jag vet men det blev aldrig det :(