18 juni 2009

Man tar vad man har.

Nu håller Fredrik och jag på att fixa mat.
Det blir lite ihop plock som vi hade hemma, pommes med falukorv och hotdog.

Idag har Agnes och jag varit ute i regnet.
Vi tog bussen ner till stan och traskade in på systemet och handlade lite.
Sedan fällde vi upp våra paraply och gick vidare mot willys.
Då fixade jag allt som behövdes till maten imorgon och efterrätt.
När vi var klara där så drog vi oss till netto en snabbis innan det var dags att äntligen få komma hem och slippa bära på tunga varor.

När jag kom hem var jag på dåligt humör för jag var röksugen men jag hade inte köpt några cigaretter så jag gick och la mej och koncentrerade mej på läsning istället.
Sedan så somnade både jag och Fredrik.

Jag tog nyss några bloss av Fredrik men jag ångrar fortfarande inte att jag inte köpt några egna cigaretter.
Nu är det dags för mat!

Over and out.

Inga kommentarer: