22 mars 2009

Dålig start.

Den här dagen har inte börjat något vidare.
Jag vaknade vid 8.30 av en mardröm, min bror höll på att bli ihjälslagen.
Kunde inte ens blunda igen utan att bilderna kom tillbaka i skallen så jag gick upp och rökte.
Gick och la mej igen och efter ett tag kunde jag äntligen blunda utan att se massa saker.

Myran började då gå omkring och pipa i hela lägenheten.
Vi trodde som vanligt att hon var hungrig och ville ha mat så Fredrik gick upp och gav henne det och gick sedan ut och rökte.
Då hörde jag att hon var och kissade istället, men det lät för nära för att komma från lådan.
Då satt hon på skostället och kissade.
Alltså pep hon inte efter mat utan för att lådan inte dög åt henne.
Ibland önskar man att man kunde kattspråket.

Hoppas inte att dagen fortsätter såhär bara.

Over and out.

Inga kommentarer: